جونم غذا

هدیه به شکموهای ایرانی

جونم غذا

هدیه به شکموهای ایرانی

ته دیگ سیب زمینی !

ته دیگ سیب زمینی توی خونمون که ۲ نفریم دووم نمیاره! چه برسه موقع مهمونی !تازه سر آخرین ته دیگ دعوامون هم میشه !(الکی !) آخرشم همسر جونم از حق خودش میگذره !  

با اینکه پر کالریه  ولی زیاد درستش میکنم ! 

 

 

        

نظرات 2 + ارسال نظر
negin دوشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:48 http://neginchef.blogfa.com

سلام عزیزم. به به جه ته دیگی شده.
نوش جونتون.

عزیزم منم لینکت کردم. به اشپزخونه من خوش اومدی.

سرهنگ پنج‌شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:10

من از قدیم ته دیگ خیلی دوست داشتم و همه به من میگفتند عروسیت بارون میاد لذا تجربه زیادی در ته دیگ خوردن دارم ولی دستور ته دیگ شما یه چیز دیگه ست با تشکر از شما بانوی گرامی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد