جونم غذا

هدیه به شکموهای ایرانی

جونم غذا

هدیه به شکموهای ایرانی

لازانیا بدون سس سفید

یه لازانیای خوشمزه بدون سس سفید!! 

 

مواد لازم : گوشت چرخ شده .قارچ . لازانیا . رب .آویشن .فلفل سیاه .ادویه لازانیا .پنیر پیتزا .فلفل دلمه ای . پیاز . 

 

 

       

پیاز رو رنده و با کمتر از یه قاشق روغن سرخ کنید گوشت چرخ شده ادویه و نمک رو اضافه کنید بعد از سرخ شدن رب وفلفل دلمه ای رو بریزید تا سرخ بشه . ورقه های لازانیا رو طبق دستور روی بسته داخل آب جوش با کمی روغن بندازین و آب کشی کنید کف ظرف رو خیلی کم چرب کنید و ورقه های لازانیا رو بچینید روی اونها مواد سرخ شده و آویشن و پنیر پیتزا بریزید چند لایه به همین ترتیب درست کنید و روی لایه آخر حسابی پنیر بریزید تا لازانیا خشک نشه !! و بذارین داخل فر حدود ۴۰ دقیقه اگه روی اون طلایی نشد گریل رو روشن کنید تا از بالا کمی حرارت ببینه !! 

من که عاشق لازانیام ! ولی چون پر کالری معمولا برا مهمون درست میکنم این لازانیا رو برای مهمونای ویژه درست کرده بودم !!! اونا که خیلی از لازانیای من خوششون اومد !! 

 

 

 

       

نظرات 7 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 13:28

منم عاشقشم و بدون سس سفید درست می کنم ولی همسرم زیاد اهلش نیست

مطبخ رویا سه‌شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 13:39 http://liliangol.blogfa.com/

سلام دوست عزیزم ...من وبلگ رنگین شما را لینک کردم ...

سمیر سه‌شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 18:21 http://myspoon.blogfa.com

من همیشه لازانیا رو با سس سفید درست میکنم به نظرم یه چیز دیگه س سس سفید. گرچه زحمت لازانیا پزی رو چند برابر میکنه.

حتما با سس امتحان میکنم !!

سپیده چهارشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 09:11 http://puriahelena.blogfa.com

خیلی جالب بود
ولی من با سس سفید خیلی دو ست دارم
ولی لازانیا لازانیاست
خوشمزه و خوشگل
دستت درد نکنه عزیزم

باید با سس هم امتحان کنم !! ممنون از حضور سبزت !

نیوشا چهارشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 21:33

man hame modelesho dost darammmm

هما پنج‌شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 13:25

سلام میشه روش چیدن تو ظرف گردو توضیح بدی ممنون

من لازانیا رو بعد آبکشی با قیچی بریدم تا تمام کف ظرف جا بشه ! اگه ورقه ها بعد از آبکشی تکه تکه هم شدن ایرادی نداره پنیر باعث میشه بهم بچسبه!

sarhang جمعه 17 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:19

اهان این خیلی خوبه به خدا شما بیا یه رستوران بزرگ تو شمال بزن

اگه مایه دار شم میزنم ! فعلا ببینیم فودستان جهانی میشه یا نه !!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد